Thursday, July 8, 2010

Never Give up~

我很失望你的想法。。
原来你这么轻易放弃~
为什么这么轻视我的爱情?
我不爱。。
就只因为小小的挫折
而被抛弃的感觉~
让我觉得我的坚持
是浪费~
你说因为你害怕失去,
所以你宁愿提早抽出,
这样比较不那么受伤~
可是不公平,明吗?
幸好最后没事,
可是下次我希望
你是抱着一种和我一起坚持到底的想法
而不是自动放弃。。。



5 comments:

[ RoSLyN ] said...

arguement?!

**sUvY** said...

not arguement, roz..
just my dad interrupt my love relationship. So my bf not comfortable with that and wanna giv up me to prevent any arguement with my dad.

[ RoSLyN ] said...

那只是暂时性的
如果因为这样而放弃一段感情
不是真的会叫人很心疼吗
除非这段感情完全经不起考验
相信时间可以证明一切
我的爸比一开始也不怎么能够接受我老公
可是到最后
我老公用时间用行动去证明了他能给我幸福
爸比现在很喜欢我老公哦
加油,你们一定可以渡过这段难关的
只要你们的心拥有着同样的想法

**sUvY** said...

谢谢 roz,你的鼓励让我欣慰了许多。
对呀,只要坚持一定行的 :D
JIA YOU!!!

JY said...

never hear u facing this problem b4, although i dunno y ur dad objected u to be along wif him but i am still support u, never give up as u told me u going to marry in next yr ^^ Must stay happiness n insist on what u insist of~ love u...